torsdag 19 juni 2008

torsdag

Jag bara älskar Mickels, här ute är de verkligen hemma. Sommaren här ute är helt underbar finns inte ens ord för de..
Igår gick vi ner till sjön så tjejerna fick bada och så roligt dom hade, Siri va mycke piggare efter smärtstillandet och simmade och sprang som aldrig förr..
Jag såg lyckan i hennes ögon, helt underbart att se henne på de sättet.
dock höll det inte i sig allt för länge, imorse va hon riktigt dålig igen trött och vinglig men alltid lika glad, hon är allt man kan önska min guldklimp!
Nu har hon piggnat på igen efter metacamet och leker lite grann med Vilda, Vilda är självklart överlycklig över att ha någon att leka med..

Vilda är nu anmäld till Utställning den 9e och den 17e augusti, Siri kommer ev att ställas om hon blir piggare som träning med bordet. Ska bli så roligt att få ställa igen kan knappt bärga mig!
Känns som att den här sommaren gå fort, snart är de juli kan knappt förstå hur fort tiden går..
Å jag vill ha sol så man kan sola och få lite färg på de blekfisar till ben, men de verkar trögt på den fronten. Jag får nog se ut som en tvättäkta svensk i år totalt blek roligt or not..

Nu är de dags att sätta igång och sy lite grann och göra lite nytta, känns lite jobbigt i den här kvava värmen men men de är bara att sätta igång!

Inga kommentarer: