tisdag 10 juni 2008

Tisdag

mamma kom med hundarna på morgonen då hon skulle iväg till naprapaten, varken jag eller hundarna var särskilt pigga 8 imorse kan jag säga men man hinner med mycke när man kliver upp i tid..
Åkte och hälsade på Elin på sjukhuset mitt på dagen, älskade låtasas lilla syster önskar jag kunde ta bort din smärta. Hoppas du får komma dig ut snart så vi kan hitta på något lite roligare :)

Efter de så har jag och mamma klippt och nålat revärer som tokar så imorrn då vi kommer hem är de färdigt för att sy, perfekt!
Nu är de mys med tjejerna i soffan som gäller, fotbollen står på och vi slö tittar bara måste ju hålla sig lite uppdaterade.

Imorrn blir de Vännes med Siri, håll era tummar för oss för de kommer vi behöva mitt hjärta slår redan extra slag då jag tänker på de. Men de kommer gå bra de måste gå bra något annat alternativ finns inte..
Väntan på provsvar kommer vara de jobbigaste, men jag kommer fixa de här!

Vissa människor betyder verkligen allt, vissa som tidigare inte brytt sig nämnvärt har dykt upp och de gör mig glad. De är i sånna här situationer jag behöver er!

Go kväll

Inga kommentarer: