fredag 6 juni 2008

Nationaldagen

å de är ju faktiskt som vilken dag som helst. Vaknade vid halv nio, riktigt skönt om de inte vore för att de va 1000 grader i sovrummet till veckan blir de inköp av en persienn de vill jag lova..
Fikade frukost gav hundarna mat och sedan gick vi ut på prommis, vädret va inte alls lika skönt idag som igår idag blåser de rätt kallt. Men för hundarnas del va de bra till och med Siri orkade springa en liten stund om än de inte blev långt..
Så nu är bägge väldigt trötta och ligger och sover brevid mig i soffan, jag funderar på mat men jag känner verkligen inte för att ställa mig å laga nåt så de blir nog nåt i frysen som går att värma...

Eftersom alla dragit iväg över helgen så blir de en lugn kväll ikväll, och imorrn blir de kinesträff ska bli riktigt roligt å se alla :)
Imorrn skulle de tydligen bli kallare så då är de overall på lillan igen, hon har ju mest bara varit naken sista veckorna har ju verkligen inte behövts några kläder ganska skönt faktiskt.

Nä nu ska jag städa in de sista i garderoben efter rensningen :)

Inga kommentarer: