måndag 16 juni 2008

jag har en idé

Åh jag bara älskar när de ploppar upp tokiga ideer i min skalle, nu är de att måla om i sovrummet :D
Väggen där jag har sängen ska bli nougat brun och resterande beiga, OCH på väggen som blir nougat brun blir de en väggmålning :D
Har dock inte bestämt motiv ännu, hm finns mycke fint men jag vill att de är något som passar mig och speglar min personlighet.
I taket kommer de att komma upp spotlights som riktas mot väggmålningen, kommer bli kanoners snyggt..
Dags att försöka spara lite pengar, jo de kan man lugnt säga. Förhoppningsvis kan jag göra de i sen sommar så jag kan vädra för fullt under tiden..
Wiiie kan knappt bärga mig tills jag får de gjort.

Nu ska frida försöka lugna sig i sina ideer och dra sig mot sängen, Go natt på er!

1 kommentar:

Linda sa...

Låter jättefint :) Jag har börjat använda min blogg igen för att ni ska kunna följa viktor lite - http://endagimittliv.blogspot.com/

Kram