måndag 23 juni 2008

1000

nu har besöksantalet passerat 1000 gränsen med råge, och detta på endast 30 dagar vars är kommentarerna från er läsare?
Roligt att se att så många besöker min blogg dagligen, man blir mer motiverad att skriva då dock saknar jag att dessa kommentarer :)
Midsommar har passerat syster har hunnit åka hem och barnen är kvar, imorrn åker vi förhoppningsvis hem för att vara hemma några dagar sen åker vi nog tillbaka...

Siris provsvar har ännu inte dykt upp känns som att man går omkring på nålar hela tiden, våran ordinare veterinär har nu gått på semester så förhoppningvis blir de lugnt nu så vi slipper träffa någon ny. Måste iaf få rådgivning om hur vi ska göra med smärtstillandet..
Jag ska ringa dit imorrn igen och ligga på om provsvaren.

Vädret är ju inget att hurra över barnen vill bada men de är ju inte ens ett alternativ emellanåt haglar de så de blir bynglor på bilarna, går ju inte ens att vara ute..
Men till helgen såg de ut att bli bättre så förhoppningsvis kan man lapa lite sol och bada då.
Hoppas verkligen inte att hela sommaren blir så här, jag vill ha sol och värme :)

Nu ropar barnen dags för något nytt bus :)

1 kommentar:

Carina A sa...

Nu har jag mobil igen =)...har skrivit lite i min blogg också.
Kram C