tisdag 17 juni 2008

Tisdag..

Dåligt med sömn inatt då Siri höll oss vakna fram tills klockan 6, men så är de ibland och de är bara att gilla läget..
Siri har nu börjar äta smärtstillande och jag ser redan att hon är piggare, känns skönt att veta att hon inte har ont när hon äter de..
Imorrn åker vi hem till Mickels och blir där över Midsommar tillsammans med familjen, ser ut att bli dåligt väder hoppas vädergudarna har fel och bestämmer sig för att ge oss lite sol iaf :)
Vi behöver några dagars vila efter allt som varit, både jag och hundarna..

Just nu känner jag mej tom, kan inte riktigt greppa mina egna känslor kanske inte riktigt själv vet vad jag känner..
Jag orkar faktiskt inte längre bry mig om vad folk tycker, visst de sårar men för tillfället är Siri viktigast och de är till henne jag vill ge all styrka inte till massa tjafs som jag tycker är helt oväsentliga..
Funderar på att sätta lösenord på min blogg då de är mycket jag gärna skulle ventilera här men som jag känner att jag inte vill skriva ut då jag inte vet exakt vilka som är in och läser..
Samtidigt som jag vill hålla den öppen, ja jag vet inte inget bestämt. Vi får se hur de känns framöver..

Ikväll blir de att se tv och mysa med hundarna, sen sängen vi är rätt trötta allehopen faktiskt.
Men först packa ihop alla grejer som behövs hem till Mickels eftersom vi åker hem tidigt imorrn bitti!
Borde slänga mig i duschen ja jag vet, men de är ju sjukt jobbigt innan man tagit sig dit ;)

Go kväll

1 kommentar:

Carina A sa...

Tråkigt att det finns människor som gör så man måste sätta lösenord på sin blogg men förstår dej om du gör det.
Kramar från oss
/C