lördag 14 juni 2008

Lördag

snart mat, magen skriker :)
Vi får allt börja med ett Stort grattis till Emily och Franco som inte bara tog Cert och BIR utan även en BIG2 placering i Vännes idag, ni grejade de :)
Tyvärr var vi inte på plats utan laddar för imorgon istället, uppstigning vid halv sju och göra i ordning allt. Även om man inte ska ställa någon egen hund är de alltid massor att göra och fixa. .
Ikväll ska Vilda badas och fixas till och jag hade tänkt komma mig i säng i tid, vi får väl se hur de går...


Känns jätte roligt att åka iväg imorgon om än jag helst hade ställt Siri eller Vilda men de kommer de också, träningen är i full gång!
Så imorrn ska jag njuta av en trevlig utställningsdag :)

Gjorde i ordning två olika bilder av mina underbara tjejer idag


Siri har hunnit bli 1 år, tiden går så fort..



Vilda min skönhet..

Inga kommentarer: