onsdag 4 juni 2008

Tisdag

en omtumlande natt, jag och siri tätt tätt vid sida. Att lyckas sova är som att gripa efter halmstrån, men man kommer att tänka på mycket när man ligger där vaken.
Förstår att mitt inlägg igår blev luddigt för er som inte är insatta i exakt vad som händer i mitt liv just nu. Igår rann bägaren över allt blev för mycke helt enkelt..
Jag har bokat tid till Siri på onsdag i vännes, vi måste nu få klarhet i varför min skatt är så dålig. Allt hopar sig hon orkar inte längre leka överhuvudtaget, hon orkar knappt gå på promenad längre utan att flåsa som en tok. hon tappat klor och har ständig urinvägsinfektion, ja som ni förstår så är de just nu ganska tungt. Min älskade lilla aktivitetsbomb har blivit en hund som jag inte känner igen..
Jag håller hoppet uppe på att vi ska hitta nått fel som är lösbart, kan inte tänka mig en dag utan henne vid min sida! Men jag vet också va alla ni andra tänker men nej jag ger inte upp ännu, jag tänker inte plåga henne aldrig, men jag ska ge henne en chans. Hon är värd en chans att få ett fullt värdigt liv!
De är jag som lever med henne 24 timmar om dygnet som ser hennes trötta ögon då hon ber mig att vända och gå hem, ser henne sova större delen av dygnet. Men på nåt vis ska vi få henne bra till vilket pris som helst!

Så just nu pendlar vi mellan tårar och skratt, nu förstår ni kanske min frustration i vissa inlägg!

Idag ska vi ha en underbar dag tillsammans med mamma och hundarna.
Sen blir de att vaccinera Vilda ikväll :)

2 kommentarer:

Emmy sa...

Stor kram till dig vännen!

Katarina Nimrodsson sa...

Hej Gumman

Vi ska nog se till att siri blir piggare du vet ju att jag finns vid din och siris sida alltid och så kommer det att alltid vara
Kramar om er båda jätte hårt
Mamma och Mormor