söndag 11 januari 2009

Söndag

Vilken seg dag, började med att jag sov på tok för länge inte alls vad jag planerat när jag sedan vaknar inser jag att jag har lika ont som när jag la mig, inte en perfekt start..
Så dagen har blivit lite seg och slö och de av att jag har haft så mycke ont less ja faktiskt men vi peppar inför en ny dag imorrn..

Förhoppningsvis ska jag åka och fixa mina naglar klockan tolv och försöka hinna förbi skolan en sväng vore perfekt...

Just nu ligger jag i sängen Rikard har åkt på jobbet då han inte kunde sova, jag har precis varit uppe och ätit så nu är jag mätt och belåten..
Dock lär de väl bli problem att sova då sängen är alldelens tom men de är bara och gilla läget...
Hundarna sover sött lexie snarkar som vanligt, våran lilla griis ;)

Nej om man skulle försöka sova kanske klockan står nu på 00.54 och jag hade tänkt kliva upp åtta så då är de på tiden...

Go natt!

1 kommentar:

Carina A sa...

2 minuter in på Onsdagens dygn så är jag väl först ut med att gratta på födelsedagen =)...GRATTIS!!!
tack för de fina raderna i min gästbok =).
Nu sova!
KRAM Carina