fredag 2 januari 2009

2 januari

Tidig uppstigning imorse, hade tid hos naparapaten klockan kvar över åtta så mamma va snäll nog att komma ner och hjälpa mig..
Riktigt skönt att komma dit och få lite ordning på bäckenet känner mig redan rakare...
Vi for hem och fikade lite och bestämde oss för att åka ut på blomsterlandet väl där så hade dom stängt för inventering, suck men inte mer att göra nått åt!
Vi åkte istället till plantagen vilket inte alls är samma sak men jag hittade iaf mina cyklamen så nu är de fint i köksfönstret...
tack för en trevlig dag mamma!

La mig och vilade när jag kom hem min sömnlöshet har nu istället gått över till ständig trötthet men de är bättre de iaf då får jag ju sova..

Ikväll har jag hunnit städa och tvätta nu hoppas jag bara att Rikard får sluta jobba snart blir nog en sen kväll för hans del, men han skulle iaf komma hem och sova vilket känns skönt!

Nu ska jag ut och gå en liten sväng med tjejerna alldelens för kallt för nån långare promenad men en kortare ska vi nog klara!
Längtar till veckan då jag åker ut till Mickels nån dag då ska jag spåra med tjejerna ska bli roligt att se vad Lexie gillar saken Vilda vet vi ju redan älskar de!

Kram

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Oj så fin sidan blev gumman
Ja Tackar dig för en trevlig dag på stan verkligen trevligt att umgås lite
Längtar tills du kommer ut någondag till mickels då ska vi pyssla och bara ha mys

kramiz Mamma