lördag 24 januari 2009

lördag förmiddag...

Oj vilken natt gick och la mig vid tolv och somnade kanske vid ett, vid tre åker Rikard till jobbet klockan fem börjar Vilda skrika i högan sky bara att kliva upp och se vad som är på gång. Diaree var svaret på min fråga och det med råge va bara att kasta på sig kläderna och försöka hinna ut dock med mindre lyckat resultat så bara fram med skurhinken och börja skura.
Tömde hennes bur och bestämde mig för att vara vaken inte ens lönt att gå och lägga sig utan bara att vänta ut nästa sväng.
Vid sju började allt lugna sig och jag gick och la mig igen lyckades somna till halv tio vilket var välbehövligt..

Nu verkar Lexie ha dragit igång med samma sak så nu är de bara att börja springa ut och in igen ja jag har ju det jag gör. Hur jag än gör får jag inte bort lukten ur min näsa den sitter fast huvva inte mysigt..

Nu ska jag försöka ta tag i städningen inte så där super kul men de är lika bra att göra bort de!

Kram

1 kommentar:

Carina A sa...

Men huuva...ge lillgumman en kram fån gammelmatte =).
En kram till dej me =).
/C