lördag 3 januari 2009

ännu en sömnlös natt...

Gjorde en tidig kväll för att få sova många timmar och känna mig utvilad imorgon men ikke John blund vill inte alls infinna sig och nu tre timmar senare blev jag less av stirrandet i taket och klev upp istället ja ja får nog vara vaken några timmar till...

Hoppas bara strömmen på datorn håller en stund Rikard har lindat in laddarkabeln ordentligt så de gick inte att ta med sig den datorn är ett rätt bra sällskap så här på natten, inte speciellt många andra som är vakna vill jag lova...

ja nu har jag ju skrivit av mig lite iaf, sov gott

1 kommentar:

Emmy sa...

Fy vad jobbigt tt inte kunna sova.
Själv lider jag av konstant trötthet. Sitter mest bara och gäspar, och somnar som en klubbad då jag lägger mig i sängen.

Åker ni ut till Mickels i morgon eller?
Hoppas att ni har en mysig söndags kväll.
Kram kram