onsdag 14 januari 2009

14 januari

Så då var vi här igen idag är de ännu en gång min födelsedag :D

Men de tråkiga är att då man passerar 18 så känns de inte längre de är som vilken dag som helst måste jag säga...

Men fikat är klart och om nån timme är de dags att fixa tårtan ja jag ska vänta på att illamåendet går över först hade jag tänkt..


Satt uppe bra nog länge vid datorn igår och jag hoppas innerligt att jag får en slant idag för då ska jag unna mig att beställa efter några magnolia stämplar bla denna





De skulle passa perfekt till dom alla hjärtans dag kort jag vill göra, å de kliar i mina pysselfingrar :)
Nu ska jag ta och sminka mig vilket känns behövligt, håret bör väl också fixas!
Har ju glömt att berätta att jag kommer läsa medecinsk grundkurs i vår vilket känns jätte roligt!
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

- sa...

grattis på födelsedagen gumman, hoppas du fick dig en underbar dag.

Va roligt att höra att du ska läsa medicinsk grundkurs sedan :)

kramar från tanya och hanna.
vi tycker om dig :)