fredag 23 januari 2009

fredag kväll..

En hel dags städning på mariberg och jag är helt död, förstår ingentligen inte alls varför jag sitter med datorn men de funkar då man får ligga i soffan..
Men nu är snart allt gjort där borta vilket känns jätte skönt..

När jag har så här ont funderar jag ibland, är de så här de ska va? Men jag vet att tanken är borta imorrn då jag förhoppningsvis är bättre..
Jag vet dock inte om känslan är borta, men jag hoppas..
Hundarna är som vanligt då jag är dålig hel loja man hör knappt av dom vilket är rätt skönt då Rikard ligger och sover och jag måste ta ut dom själv..

Rikard jobbar imorrn så de blir en tjej dag jag hoppas jag är piggare och kan städa lite i all flytt röra..
Men prio ett är långprommis med tjejerna och lite träning.

På söndag åker vi ner till Kasa och hälsar på Rikards föräldrar för att senare hämta igen de sista på marieberg!

Nu åter till slöandet!

Inga kommentarer: