söndag 25 januari 2009

söndag morgon

sovit noll och ingenting bägge tjejerna har haft diaree natten igenom så varje halvtimme har jag varit uppe och ut, stackars mina älsklingar.
Så nu är de andra natten de är samma sak börjar tro att de är klassen som är problemet kanske har den återfrysits på affären? ja de vore ju inte första gången.
Vid åtta ringde jag jouren pga av lexies slöhet och icke drickande dom gav oss råd vi redan visste om och jag skulle återkomma om läget inte blev bättre...
Så våran dag blir inte som vi tänkt idag då vi inte vill smitta någon eller dra med dem ut.
vi kommer iaf att åka iväg på de vi hade tänkt på förmiddan, tänk så bra allt skulle bli om de gick i lås! Men de är nog en dröm för god för att vara sann..

Nu känns tröttheten av efter två dygn utan sömn så de är bäst jag dricker lite cola innan vi beger oss så jag inte somnar på vägen!


Kram

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

hej
Jag håller alla tummar och tår för er du ska se att allt ordnar sig till det bästa gumman
Var hittar du alla roliga bilder?

Tack för en trevlig eftermidda

kramar om er mamma