söndag 18 januari 2009

18 Januari

Usch va dålig uppdatering jag har haft senaste veckan, har inte riktigt hittat orken att sätta mig ner och hinna med att blogga men de ska bli ändring på detta...

Helgen har flytit förbi och vi har hunnit med mycket besök i Mickels filmkväll städning ja de mesta som behövde göras vilket känns skönt..
Idag händer inte så mycket speciellt mamma kommer förbi ikväll vilket alltid är lika roligt, ska försöka hinna baka en sockerkaka innan hon dyker upp!

Lyckan är gjord idag jag har beställt efter stämplar, jag väntar nu på mitt första paket de borde komma i dagarna men så igår hittade jag ett paket som är från min favorit stämplare Magnolia så jag kunde inte låta bli..
Hoppas bara man inte behöver vänta så länge innan dom kommer vill ha dom NU NU NU...
De är vårens stämplar som är hemliga finns inget mer spännande än just sånt.

Nu dags för sminkning sen åka iväg!

Go förmidda gott folk!

Inga kommentarer: