måndag 19 januari 2009

19 Januari

Måndag igen, ny vecka nya möjligheter :)
Dagen började vid 8 då Nina så snällt ringde och väckte mig kändes så skönt att vara uppe vid halv nio massor hinns med under förmiddan..
Dock blev vi väl inte direkt ett dugg visare av hennes samtal direkt :P

Ringde och kollade när jag skulle vara hos tandläkaren och avbokade naprapaten, satte sedan igång med städning och tvättning i väntan på att posten skulle dyka upp. Och visst dök posten upp men inte med de jag ville tyvärr :/ Så imorrn hoppas jag att mina stämplar dyker upp vore kanoners!

Åkte senare till tandläkaren trodde detta besök skulle gå fort men ikke, min käke knäpper om möjligt ännu mer och bettskenan behövde göras om så ja de tog sin lilla tid..
Därifrån gick jag med en otrolig huvudvärk efter allt klämmande på muskler och diskar i min mun inte en trevlig upplevelse vill jag lova...
Vi åkte sen och handlade för i veckan alltid lika skönt att göra bort de så nu har vi mat så de sjunger om de, skönt!

Imorrn är hela dagen inbokad tjejerna kommer vara hemma med Rikard och jag kommer vara iväg, vid 5 ska vi iväg och träna ska bli riktigt skönt att komma igång igen hoppas bara de går bra...
Kommer förhoppningsvis bli en givande dag!

Nu är de snart dags för sängen både för två och fyrbenta, jag längtar :)

Kram på er!

Inga kommentarer: