lördag 3 januari 2009

Lördag kväll

Dagen har gått något segt hundarna har varit griniga då de inte har blivit någon riktig långprommis pga de kalla vädret ingen av dem klarar av att vara ute någon längre stund så vi har aktiverat oss inne istället..
Förhoppningsvis är de varmare imorrn och vi kan ta våran dagliga promenad jag skulle behöva de också..
Annars är planerna få för morgondagen jag ska packa lite inför Mickels och städa lite men annars blir de en lugn och stillsam dag..

När vi åker till Mickels ska vi spåra lite jag längtar som en tok ska bli så roligt att få spåra igen de är något av de bästa jag vet..
Sitter och tittar efter en Spark ja de skulle vara kanon att ha vilda skulle nog gilla de skarpt men de är inte de lättaste att hitta och dom är inte billiga kan jag säga..
Skulle också vara bra sätt att lära dem att gå vid sidan av något ja de skulle vara ultimat faktiskt!

Nu börjar en Wallander film dock kommer den inte att ses här hemma hör och häpna :O Rikard hatar dessa filmer så istället blir de en tidig kväll vilket också känns skönt!


Go natt gott folk!

Inga kommentarer: