söndag 18 maj 2008

19 Maj

Och för mig innebär de Pengar, efterlängtande sådana kan jag säga :)
Dock är de alltid med blandade känslor nu är de en hel månad kvar tills man får pengar igen, att man ska va så beroende av pengar är ju sjukt men så är livet och de är bara att gilla läget!

Blev en sen kväll igår då jag satt mig in i historien om dom 8 kineser som lämnades vind för våg efter riksväg 50. Tanken dyker alltid upp då man läser sånt där, mina hundar ligger sött och sover under filar i soffan aldrig skulle jag kunna lämna dem vind för våg aldrig!
Men ibland blir allt så fel och människor gör saker dom aldrig annars skulle göra, nej de är inget försvar men de är en förklaring på något ofattbart hemsk!

idag är snön borta men emellanåt dinglar nån flinga ner från himlen man kan knappt tro att de är sant jag som längtar efter värmen och solen!
Nu är de snart dags för morgonens långpromenad med tjejerna, sen ska jag sy 2 overaller åt Vilda lilltjejen har växt och nu blivit 23 cm i ryggen så då behövs nya kläder!
tiden går fort hon har varit hemma en och en halv vecka nu, helt otroligt de känns som hon alltid bott här kan inte tänka mig ett liv utan henne!

Jag och mamma har utmanat varandra här på bloggen, en bild om dagen så idag ska jag fota och lägga in ikväll :)

Hoppas alla får en fin dag trots vädret

Inga kommentarer: