söndag 25 maj 2008

Update

Prommis och lite träning avklarad, har som mål att träna Siri ordentligt 20-30 minuter varje dag funkar riktigt bra! Siri är tokpeppad och bara älskar att träna, och att få korv dessutom ja de är bra bonus!
Med lite tabletter funkar allt då kan man till och med gå, jag är less på att nacken och bäckenet byter av varandra de känns som att de vandrar i kroppen!
Om jag slapp detta, jag skulle kunna betala många pengar för att slippa alltihop, jag vill ut och jobba leva som alla andra kunna göra vad jag vill när jag vill de skulle vara underbart!
Tur att jag har hundarna som tvingar mig ut på träning och skogspromenader hur skulle de annars gå?

Jag följer ju Carinas blogg stenhårt, och jag måste säga att jag tycker lite synd om dig att du förlorade detta vadet! Hade vi bott närmare hade jag kommit med skrapan och hjälpt dig med fönsterna då hade vi kunnat svära ikapp när vi skulle bli liggandes efteråt!

Ikväll ska jag inte göra mycket alls, efter all mat jag vräkt i mig (tack underbara mamma) så orkar man inte så mycke!

Jag hoppas ni njuter lika mycket som jag över att sommarvärmen har kommit, me like att slippa ha 10 ton kläder när man ska ut de är underbart!

1 kommentar:

Carina A sa...

Ja, varför bor du så långt bort ? och visst hade man betalat mkt för att slippa båe nack och bäcken "hell"....men det är bara att acceptera o göra dte bästa av situationen...jag brukar tänka att det finns dom som har det mycket värre...även om jag tillåter mej att ibland vara ledsen över min situation.

Men som du säger....utan hundar...vad vore vi då såna som vi.....förmodligen skulle vi ligga i soffan hela dagarna i en djup deppresion....tycker läkare borde skriva ut hundar på recept både till dom som har kronisk smärta och till såna som är deprimerade.

Nu ivägg på bassängträning.
KRAM