måndag 26 maj 2008

12.35


Jag hade hoppats på sol idag men ikket, så jag får snällt sitta inne. Känner mig trött och hänig idag ingen ork eller lust allt, så de blir väldigt lugnt...

Hundarna har fått sin prommis för förmiddan och vi hann innan regnet, Vilda springer på som aldrig förr och man kan knappt nämna hennes namn ens i en mening numera så kommer hon springandes överlycklig och helt övertygad om att jag väntar med en godis, hon är för söt!


Blir att träna en stund på eftermiddan just nu med fokus på platsliggning och inkallandet då siri inte riktigt vill sätta sig vid sidan utan framför mig! Men hon är så duktig så min lilla skatt, she makes me smile..


På tv ikväll, ja som alltid mannen som talar med hundar som vanligt kommer jag sitta bänkad!
Tillbringas även en del tid framför datorn och de är inte helt fel de heller ;)

Inga kommentarer: