torsdag 29 maj 2008

Torsdag

Ja då är snart min fars födelsedag här, kakorna är bakade och idag är de städning på schemat sen är allt fixat och klart!

jag lyckades bränna mig igår när jag låg ute tur nog inte så mycke i ansiktet utan på bröstet, men de brände rätt bra igår kväll vill jag lova! Så idag tänker inte jag sitta ute så mycke i solen tänker ikket bränna mig mer. Ska ju tydligen bli fint flera dagar nu så då får man sitta ute då istället...

Hann aldrig uppdatera här igår hade massor av göra och då jag väl satt mig vid datorn var msn i full gång och där fastnade jag som vanligt ;)

Igår vart de en hel del promenader och träning då jag hade massor av energi, för en stund kände jag mig som vem som helst. De kändes verkligen som att jag va frisk, men imorse vaknade jag till den bittra sanningen om att allt är som vanligt. Men dagen som va igår kan jag leva på ett tag, om än de är långt till nästa gång jag får en sån bra dag!
Träningen gick kanon igår Siri va hel taggad och totalt fokucerad, men så helt plötsligt hade hon glömt vad stanna var så de blev lite träning på de, hon såg så söt ut då hon kom springandes utan kommando och insåg att hon borde stannat kvar. Hon är underbar min lilla tös!
Vilda ska få ett mellan namn Vilda Studsbollen Nimrodsson ja de är verkligen hon, idag har hon lärt sig att ta sig upp på soffan själv helt stolt och rätt förvånad över sin bragd drog hon igång alla som låg och vilade på soffan! Dom va inte rikitigt lika nöjda över hennes bravader men de struntade vilda blankt i och drog igång en lek!
Jag älskar att se er tillsammans ni fyller mitt hjärta med glädje!

Jag har konstiga drömmar om väldigt konstiga saker, kanske är de för att jag är kluven över mig själv men nu har jag lovat min babe att låta tiden ha sin gång och inte över tänka allt som jag faktiskt är riktigt bra på att göra. Kan inte tacka dig nog över att du lyssnar på mig med mina idiotiska tankar över all min rädsla. Jag ska ge de en chans, har ni hört de är ju otroligt!

Nu är de dags att sätta igång kanske sminka till sig så man vaknar till liv, men de är frågan om man ids efter en vecka utan att bry sig blir man rätt lat :P

ha en underbar dag!

Inga kommentarer: