måndag 19 maj 2008

Kväll

Dagens underbara bild


Dagens väder hade inte mycket att erbjuda hagel, snö, regn och sol ja blandad kompott..

Som tur va hann vi ut med hundarna på prommis mellan skurarna, som vanligt busade brudarna loss och mossan yrde!
har sytt en overall åt Vilda idag en fleece grön cammo blev så snygg :)
Hon är en riktig goding min lilla fis, om än hon är mycket busig och verkligen har en egen vilja..

Har tränat både Siri och Kakan idag med riktigt bra resultat, Siri gjorde ett kanon pass jag log mig igenom passet.. Hon va hel taggad och helt fokucerad på mig och vi jobbade för första gången på länge tillsammans i ett team :)
Siri är de ultimata i tränings sammanhang hon ställer upp då de gäller och ger allt, precis som de ska vara..

Imorgon blir de viltspårs premiär för oss och hundarna, hoppas på bättre väder men allt kan man inte få!
funderar på om jag ska fråga mamma och vi ska åka iväg och ta med oss fika om de är fint väder och passa på att ta en långprommis nån annanstans, skulle vara trevligt :)

Nu är de snart dags för andra avenyn cola och popcorn, me like :)




Inga kommentarer: