fredag 23 maj 2008

23 Maj

Dålig uppdatering jag vet, men tiden har inte räckt till att sitta framför datorn överhuvudtaget.. Nu några dagar har de varit full fart från morgon till kväll då jag stupat i sängen helt död, så ikväll har jag bestämt mig för att inte göra nånting alls.. Jag ska ligga på soffan och bara slöa ska bli riktigt skönt!

Igår hann vi med en massa veterinär besök med blandade resultat, gräva upp min förbannade buskar ur rabatten, träningen med hundarn och handla mat och plantor..
Ja fullspäckad dag kan man ju lugnt säga, träningen gick riktigt bra till slut Siri va helt över taggad efter att ha sovit hela dagen efter lugnandet. Men när hon väl lugnat sig gick allt som på räls hon är fantastisk min lilla gumma!
Vilda fick även hon komma ut en stund och träna lite grann, hon är ju så godis fixerad så hon följer mej genom eld och vatten för en lite korv bit!

Imorrn blir de grillning och stan med mina brudar, Gera och Nina ska bli riktigt mysigt att äntligen umgås och bara surra. Göra de vi är bäst på :)

Nu är de dags för middag, känner inte peppen och ställa mig och laga den men de är bara att bita i de sura äpplet och göra bort de... Disken väntar också med arga ögon men nej ikväll är min "lediga" kväll jag kan diska imorrn :)

Jag hoppas ni haft en trevlig dag!

2 kommentarer:

Emmy sa...

Nu blev jag avis igen. mm vad gott med grillat.
Håller just nu på med middagen, har gjort en fläskfile och bacon gryta så hoppas att den ska smaka. ?! :-P

Vi hörs kanske något i kväll igen.
Kram

Carina A sa...

Ha en skön kväll!
Kram C