onsdag 14 juli 2010

onsdag kväll

Vi har haft en underbar dag nere i Kasa. Natten blev tung och lång då Nellie blev allergisk vi var vakna fram till halv tre innan hon tillslut fick bajsa och lyckades somna vi alla va rätt slut vid den tiden. Ännu tröttare var vi då dagen började redan halv sju men vi kom oss iväg i tid iaf och de va jut tur eftersom vi hade massor vi ville hinna med under dagen.
Vi har besökt en underbar handelsträdgård som jag absolut kommer besöka många fler gånger, en underbar klockranka fick följa med mig hem för ynka 75 kronor. Ska fota imorrn så ni får se.
Vi gjorde även andra fynd bla ny gardin och lyktor till köket, gamla sockerlådor att ha ute och gamla superfina flaskor.
Till middag blev de grillat och till efterätt paj, Nellie åt smultron som vi plockat blandat med hennes favorit jordgubbar. Hon fullkomligen älskar bär och frukt.
Nellie har varit på strålande humör hela dagen de är så skönt att de aldrig är några problem att ha henne med.

Nu har Nellie somnat Rikard likaså han ska ju upp i natt så imorrn är vi solo jag och lillgumman. Jag ska strax krypa till kojs jag också!

Go natt!

Inga kommentarer: