lördag 3 juli 2010

Lördag

Länge sen uppdateringen varit så dålig de beror inte på att jag inte vill utan att tiden inte finns. Nellie har tjorvat på kvällarna så dom har varit borträknade vid datorn och på dagarna har man inte alls lust att vara inne. Vi tillbringar varje sekund ute antingen i skuggan på lekmattan tillsammans med Nellie eller i trädgårdslandet då hon sover. Vi njuter av varje sekund tillsammans de är så underbart att de finns inte.

Vi har fullt hus här barn i alla åldrar, man har knappt tid att svara i telefonen då de ringer så nej jag ignorerar er inte jag ska försöka ringa upp så fort jag kan. De gäller att passa på dom korta stunder då de är så pass lungt att man kan prata i telefon men då prioriterar man oftast att bara njuta tillsammans.

R&R är iväg och handlar lite i tavelsjö och snart ska Nellie i säng, när hon har somnat är de dags att gå ut och greja lite. Jag har massor med vattning att fixa och kaninerna ska skötas om innan de är dags för kväll!

Nu ska jag ta mitt hjärta som för tillfället leker med kusinerna!


Inga kommentarer: