torsdag 29 juli 2010

Fredag

Vilken cirkus ja inatt har de verkligen varit cirkus här hemma. Nellie vaknade vid två vi försökte länge och väl att ignorera men tillslut kommer man till en punkt då man inte riktigt hittar orken längre den infann sig hos oss efter två timmar. Dock ville inte gumsan sova i våran säng heller så tillbaka till sin säng. När klockan slog halv sex gav vi alla upp ingen fick iaf sova så de va ett ut.
När Nellie insåg att vi inte va dödligt trötta längre började spexet, hon flörtade och pratade i ett hon dansade och sjöng. Vi skrattade så tårarna rann både jag och Rikard de gick helt enkelt inte att vara seriös längre. Så trots en jobbig start fick vi en underbar start på dagen.

Nu har Nellie krypit till kojs igen supertrött borde också lägga mig men de känns som att jag är allt för pigg för de. Kanske lägger jag mig på soffan istället.

Åskan har gått för fullt och de regnar i massor inget superhärligt väder men ganska mysigt ändå.


Inga kommentarer: