lördag 24 juli 2010

kväll

Nellie hade en superjobbig kväll ikväll massor av tårar men tillslut somnade hon tack och lov finns inget mer hjärtskärande än hennes gråt, älskade lillskatt!
Jag har börjat pyssla med Nellies fotoalbum självklart blir de ett scrapalbum så de lär ta sin tid innan de är färdigt men de är otroligt roligt.

Vi har sett snabba cash man ska inte ha läst boken innan man ser filmen, jag tyckte inte alls om filmen de stämde alldelens för lite med boken och de va helt enkelt inte alls som jag tänkt mig. Rikard däremot som bara har sett filmen tycker den va riktigt bra kan tillägga att han inte är ett fan av svenska filmer. Så har ni inte läst boken se filmen då är den kanon!

Vi är på väg i säng först ska jag plocka in från altanen imorrn kommer tydligen regnet!


Inga kommentarer: