söndag 4 juli 2010

Kväll

Vi har haft en härlig kväll här hemma vi har ätit jordgubbar och glass, mer sommar kan de inte bli. Samtidigt har vi disskuterat fram och tillbaka vägt för och emot till slut kom vi fram till att en till fyrbent får vänta ett tag. De skär något i mitt hjärta jag letar fortfarande efter den hunden som ska kunna entra banorna med mig men de blir inte denna valp, inte denna gång.
Jag tror dock vi tar rätt beslut just nu är de allt för mycket och tiden finns inte riktigt, inte om de inte ska bli på bekostnad av de andra djuren vilket inte är ett alternativ.
Vi väntar istället tills våren kanske dyker de upp något lika bra lika perfekt då, om jag har tur.

Nu lämnar vi de här jag kan älta i timmar fundera ännu mer men beslutet är fortfarande desamma, vi måste vara 100 procent angagerade bägge två för att vi ska kunna ro i land två vovvar så är de bara. Speciellt om jag ska ha en på tävlingsnivå.

Jag har precis kikat vädret de ser otroligt lovande ut för veckan, snart är de dags för duschen sen ännu en deckare innan de är dags för sängen. Underbara sommar!

Go natt




Inga kommentarer: