lördag 24 juli 2010

eftermiddag

Bloggen är förändrad inte alls som jag hade tänkt men eftersom hela blogspot la av imorse och allt blev svart så va de bara att panik fixa innan vi åkte till stan. Så nu får de vara så här tills jag orkar och hinner sitta en längre stund.

Vi har spenderat ett par timmar i stan en superhärlig dag utan stress och mål. Vi kom hem med bla ett par super härliga puma byxor till mig, cykelhjälm till Nellie och grejer för att hänga upp hennes gunga. Hon och Rikard har precis dragit iväg på cykeln tog bilder som jag ska visa sen Nellie verkade gilla att åka iväg, hon är oftast glad till allt bara de händer nånting.
Jag stannade hemma och stökade undan rätt skönt att få bort lite. När dom kommer hem ska jag bege mig mot vattnet och simträna Lexie lagomt varmt för träning med hund idag.

Ikväll blir de mys i soffan med hjärtat framför snabba cash ska bli spännande att se filmen när man läst boken! Nu återkommer cyklisterna bäst jag går ut och ser hur cykelturen har gått.

1 kommentar:

Nina sa...

Hej Gums! Vad härligt ni verkar ha det =) saknar er i massor, har försökt nå dig men inget svar. Här är det lugnt, lagomt väder och Gera njuter i massor av semester i Göteborg. Hoppas ni får en lugn och härlig söndag, kramar <3