fredag 23 juli 2010

kväll


Några bilder från veckan, bla min hemmagjorda blåbärssylt & en rönnbärskrans som jag knåpade ihop. Självklart får även mina underbar pelargoner vara med dock bara två av alla jag har skulle kunna ha hur många som helst, underbara blommor.



Passar på att skriva medans de är lungt, Nellie har de superjobbigt ikväll. Hon är tät i näsan och pillar på örat igen, en fasa far genom min kropp inte öroninflammation igen jag hoppas att de bara är tillfälligt. Hur som haver får vi en jobbig kväll med många tårar, älskade lillgumman.

Vi har haft en toppen eftermiddag/kväll tillsammans med mam&pap vi har ätit supergod mat och efterätt och bara myst tillsammans. Jag är så glad över att dom finns så nära!



Nu ska jag lösa av älsklingen med Nellie gumman!



Inga kommentarer: