torsdag 19 januari 2012

Torsdag

De har varit en tung dag, mina mage har varit helt väck inte alls roligt. Mamma va snäll och tog Nellie på eftermiddan, så skönt att få lägga sig och vila. Världens bästa Mamma/Mormor du är ovärderlig för oss!

På kvällskvisten har de lugnat sig något, förhoppningsvis är jag snart klar med alltihop och får lite lugn och ro.

Hundarna är för tillfället totalt understimulerade, på Rocky märks de så tydligt han blir helt oregerlig. Vilket i de här läget endast är mitt fel jag har inte kunnat aktivera honom som han är van vid.
De är i de här esset jag hade velat att folk som ser dom när dom är dränerade och tror att dom är små söta och endast behöver en promenad runt kvarteret.
Får man en individ som Rocky då får man lägga manken till för att dom inte ska utveckla beteende problem.

Nu ska jag duscha och sen bege mig i säng, och hoppas på att jag är fit for fight imorrn!

Inga kommentarer: