tisdag 17 januari 2012

Onsdag

Då kom en sån här fantastisk natt, som man så gärna hoppar över glömmer och förtränger innan den ens har varit.
Jag och Nellie kamperar ihop i soffan med ena vovven och katterna, på tvn visas lotta är riktigt glad över att slippa pippi för en stund.
Nellie äter som aldrig förr, likadant igår vet inte vars hennes aptit kommer ifrån i skrivande stund har hon ätit tre mackor de är nog rekord!
Men de är bara att tacka och ta emot, de är så skönt att hon äter bra..

Idag är planen handling, de kommer inte bli som vi tänkt tidsmässigt men iväg måste vi. Så jag tror jag väcker sambon vid 5 så jag får sova några timmar till. Då kanske vi kommer oss iväg i någorlunda tid iaf. Ja de återstår att se om min plan går i lås, hoppas kan man ju alltid.

Nu myser vi ner oss med filt och täcke :)

Inga kommentarer: