måndag 9 januari 2012

Tisdag

Klockan är 3 men vi är redan vakna, skruttan tycker inte att de är natt. Jag förbannar mig själv då jag gav medicin igår trots att vi va inne på 3e dagen, de fungerade utmärkt förra veckan men inte inatt. Så nu blir de istället 2 vaken nätter på rad när Rikard jobbar, de är riktigt tungt. Ja jag har bara mig själv att skylla så de är bara att bita i de sura.

Ångrar att jag inte beställde hem volym 2 av skilda världar förra veckan, de hade varit bra att ha nu de krävs en del för att hålla sig vaken vill jag lova.
Jag hoppas dock att fröken har tänkt sova någon timme på morgonkvisten, annars blir de tungt!

Annars idag är planen att lura ut Nellie hon har fått för sig att hon inte vill vara ute, hon vill ha sommar säger hon. Men imorrn ska vi ut punkt, vi får se vem som drar längsta strået.

Nej dags att försöka få i sig nåt att äta, magen blir ingen höjdare då man kliver upp den här tiden allting misstämmer med mat tider!

Inga kommentarer: