torsdag 5 januari 2012

Fredag

Trettondagen ja de är de ju faktiskt idag, de är ingen dag vi firar iaf men vi tackar för en röd dag.

Igår påbörjades projekt sy halsband till hundarna, ett projekt som blev mer komplicerat än tänkt. Som vanligt finns de inga grejer hemma i stan ialla fall inget som passar ihop, Lexie har fått ett halsband. De blev riktigt bra jag är väldigt nöjd, jag hoppas jag får hem grejer till veckan så jag kan fortsätta med mitt tillverkande.

Vi har haft en lugn och skön natt, dock har pappan i huset haft de jobbigt. Han kom inte hem förrens halv sex imorse fy så vi tycker synd om honom. Han får sova ett par timmar till, tur vi handlade igår och inte idag de hade vi aldrig hunnit med.

Idag tänker jag viga dagen åt hundarna och Nellie, vi ska ha en härlig dag!

Ska fota Lexies halsband och visa senare :)

Inga kommentarer: