torsdag 12 januari 2012

Torsdag

En sån där dag där inget hinns med, ja inte riktigt sant vi gjorde bort några möten imorse och passade på att handla inför min födelsedag på lördag och främmande under helgen. Men väl hemma va inte orken på topp hos någon, jag dränerade hundarna både kropp och huvud. Jag säger de igen den lilla Pojken jag har hemma, de är ett guldkorn få förunnat att få äga!
Men efter de blev de väldigt lugnt men faktiskt va de riktigt skönt, Nellie va också trött och gjorde mer än gärna stillsamma grejer. Pussel är just nu en väldigt uppskattad grej tror faktiskt vi ska införskaffa något fler.

Skrev in mig på skolan idag så om två veckor drar de igång, spännande och roligt men samtidigt en viss del nervöst. Men de kommer gå bra jag kommer fixa de!

Nu är de dags för sängen, tänker komma mig upp i tid imorgon oavsett hur skruttan sover för mitt på dagen kommer främmandet.

Hoppas ni har haft en fin dag!

Inga kommentarer: