söndag 12 december 2010

Söndag

Vi hade en toppenkväll igår helt underbart roligt, supergod mat och trevligt sällskap. De blev en sen kväll så sovmorgon imorse var otroligt uppskattat. De är så konstigt att vara utan Nellie jag har vaknat flera gånger och tittat i spjälsängen man är så van att hon alltid ligger där.
Nellie hade haft de toppen hos mormor och morfar massor med mys och bus, de är tur dom är så fantastiska.

Jag sitter och försöker förstå mig på allt som ska ordnas inför morgondagens resa, känns som att jag tagit mig vatten över huvudet med två långa resor på så kort tid. Men de är bara att bita i de sura och göra bort de. Dock är de svårt med all pappersexicis som ska göras de är mycket termer tur de finns google översättning.
Om ett tag ska jag gå upp till mamma och pappa och försöka göra bort de så har jag en sak mindre att bry mitt huvud med.

De blir annars en lugn dag ta igen massor med mys tillsammans med skatten!

Inga kommentarer: