måndag 20 december 2010

kväll

Nu är i stort sett allt bortgjort så otroligt skönt. Jag och Rikard möttes i dörren innan han for iväg för att jobba de blir en lång natt för stackarn skönt att han är ledig över jul iaf och även nyåret.
Jag och Nellie har haft en mys eftermiddag/kväll tänk så mycket man kan sakna henne på bara ett par timmar, underbara älskade tjej.
Mormor kom ner på kvällskvisten och såg julkalendern och åt gröt tillsammans med oss tänk att få ha så fina människor runtomkring en.

Nu kokas de knäck och inväntar morden i sandhamn som börjar ikväll jag kommer sitta bänkad. Sen är de dags för dusch och sängen en sväng till kaninerna ska jag försöka hinna med dom är nog glada över att ha burarna fulla i halm antar att jag hittat 6 st nergrävda kaniner när jag kommer ut.

Dags att återgå till knäckadet!


Inga kommentarer: