söndag 12 december 2010

Måndag

En riktigt bra natt så underbart. Nellie har sovit från nio tiden fram till kvart över fem rekord på hög nivå :)
Vi låter pappan sova vidare idag jag har skrapat ihop så pass många timmar att jag gladeligen kliver upp, han förtjänar en ordentlig sovmorgon.
Vi har ätit frukost och myst jag älskar lugna härliga mornar. Nu är de bara att invänta julkalendern till och med jag tycker den är spännande.

Sen är de att göra sig klar för dagen är faktiskt rätt nervös men de ska nog gå bra, om inte annat så är de inget jag kan påverka. De krävs lite planering för dagen så att de ska flyta på smidigt förhoppningsvis sover Nellie på vägen upp, de vore perfekt.
Jag kommer självklart uppdatera ikväll om Lexies resultat. Cea dröjer dock proverna ska till USA så kanske har vi svaret just efter nyår, spännande spännande.

Hoppas ni får en fin dag!


Inga kommentarer: