fredag 17 december 2010

Kväll

Nellie är mycket piggare ikväll så skönt humöret va dock inte på topp alldelens för trött. Men hon sken upp då Rikard kom hem dom hade mys stund i soffan innan bägge gick i säng.
Jag har gjort bort kaninerna och sett Robinson nu börjar de vara dags för sängen.

Mamma va en ängel och tog Nellie en stund i eftermiddag så jag fick sova, jag är så enormt tacksam att dom ställer upp då de behövs de är ovärderligt.

Imorrn hoppas jag att Nellie är feberfri så vi kan vara ute ett tag skulle vara så skönt. De är tur Nellie är så duktig på att gå själv trots att hon har full mundering på, men nog ska de bli skönt sen till våren då man behöver mindre kläder och de är lättare att röra sig.

Sitter och kollar vad vi saknar för klappar är mindre än jag trodde blir nog att göra bort de på måndag då behöver även kyl och frys fyllas på de ekar tomt.

Go natt kära läsare!

Inga kommentarer: