fredag 3 december 2010

Fredag

Vilken urdålig bloggare jag är idag men de har inte hunnits med tyvärr.
Rikard tog morgonen så jag fick sovmorron så underbart man känner sig som en ny människa bättre med förkylning och mer sömn, härligt.
Vi begav oss till stan och gjorde bort massa ärenden och handlade skönt att ha de bortgjort.
Nu är de inte många klappar kvar att köpa de känns så otroligt skönt, kikade även lite på vagn vi ska ju byta vagn till Nellie men inte riktigt kommit fram till vad men nu har vi bestämt oss. De blir en emmaljunga dock funderar jag på att kika om jag hittar någon beg i fint skick.

Vi hann bara hem och lasta av innan vi begav oss till Ådala för att äta middag de blev en supertrevlig kväll som vanligt tillsammans med fantastiskt sällskap. Nellie va dock väldigt trött och hade inte humöret på topp. De är tur man har underbara vänner som förstår och är vana. Jag hoppas vi snart kan ses igen och göra en helkväll :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen bege mig mot sängen och ladda för morgondagen.
Go natt


1 kommentar:

Nina sa...

Tack för att ni ville komma och äta =) Var super mysigt! Då har vi invigt första gången sedan vi flyttade in vi äter middag här =)

Hoppas att det går bra för er imorgon!

Kramar