lördag 11 december 2010

Lördag

Inatt hade inte dropparna någon effekt vakentid från tolv till fyra. Mitt i allt känns de faktiskt ganska hopplöst de känns som hon aldrig kommer sova som "alla" andra.
Men vi fortsätter lite till kanske vänder de vi får hoppas iaf.

Kaninerna har fått mat och massor med hö de är riktigt kyligt idag tur dom slipper blåsten inne i boden iaf. Har precis pratat med folket på kaninutställningen i Luleå Amanda har tagit hem en 95a på en egenuppfödd havanna, Grattis vännen!
Jag önskar att även jag fick vara där men de ville sig inte får hoppas att alla kaniner är i topptrim till Mars istället.

Jag ska fixa mig inför kvällens bravader de blir julmiddag på varvsberget Nellie ska vara hos mormor och morfar. Hon ska till och med sova där med andra ord kommer jag sova hela natten, som jag längtar. Men nog känns de konstigt att lämna bort henne kanske därför att vi aldrig gör de, andra gången på 15 månader. Men jag vet att hon har de bra hos mormor.

Dags att fixa håret och packa Nellies grejer och inte att glömma hoppgungan till Tristan!

1 kommentar:

madeleine sa...

Hej Tjejen! Du har en överaskning på min blogg! Hoppas du hade kul ute :D