söndag 5 december 2010

kväll

En riktigt jobbig dag jag har mest legat i sängen huvudet och nacken har inte alls velat samarbeta, tack gode att Rikard va ledig idag annars hade de blivit tungt.
Nellie och Rikard har klätt granen den blev så fin nu är de jul i vårt hus, jag hade planer på att kunna slå in lite klappar idag men de får bli senare.


Rikard och Nellie har gått i säng men Nellie vill inte alls sova fattar inte vad hon fått för sig men hon har ju rikard där inne så jag tror dom får sköta de där.


Ingenting på tv så jag ska komma mig i säng i tid och vakna upp som en ny människa imorrn!



Bjuder på två bilder från dopet igår.

Nellie, mamma och mormor i kyrkan


De lite annorlunda dopfikat i en kåta, men otroligt trevligt. Jag trivdes de är ju lite av mitt rätta element, täckbyxor och kängor så trivs jag bäst!




Inga kommentarer: