onsdag 3 november 2010

Onsdag

Nellie ska få operera sina öron och inte om 36 veckor utan om precis 1 vecka. Jag pratade med en underbar sköterska på öron igår som förstog våran situation och lyckades få op planeraren att förstå så igår eftermiddag ringde dom upp och gav oss tiden, verkligen lycka här hemma.
De va välbehövligt då svackan va påtaglig igår man hittar ingen ork eller energi, allt är bara ett töcken.
Nu kan vi se ljuset i tunneln, dock tror jag inte att operationen är hela lösningen Nellie har fått ett invant system som vi måste få hjälp att bryta. Som tur är så är de förhoppninsvis redan ordnat.

Så idag går vi på högvarv jag är så otroligt glad kanske blir de ett slut på vaken nätter, en gring mamma och likaså dotter.

Snart kommer Lisa och hämtar Elvis och senare åker även rambo hem kommer kännas tomt i kaninhuset, Elvis känns faktiskt riktigt jobbig att he iväg. Jag har fått honom så bra han är så fin numera, men han kommer få de kanon hos Lisa.
Men blir de nu ungar som inte är planerade kan de vara bra då behöver jag burplatsen!

Dags för lunch!



2 kommentarer:

Frida sa...

vad skönt att äntligen få rätsida på något i alla fall! SÅ får vi hålla tummar och tår för att operationen hjälper så ni får sova nån gång!

ha det toppen!
Kram

Lisa sa...

Du vet ju vart han bor, och till våren finns det nog massa små elvis skruttar här hemma som du kan få kära ner dig i :D