torsdag 11 november 2010

Kväll

Nellie somnade som en stock ikväll hon har varit på så bra humör ikväll, de är så man tänker på dagen och ler en otroligt bra dag. De är vi värda här hemma!
Älsklingen jobbar han hoppades att han inte skulle bli super sen så vi slipper så många timmar ensamma. Jag tycker inte alls om att sova själv kvällarna är långa och rätt tråkiga, men de är desto mysigare då han kommer hem.
Jag har passat på att bygga naglar ikväll som vanligt lika roligt, superkul då dom dessutom blev dom riktigt bra. Stilrena och snygga!

Nu ska jag bege mig mot sängen tänker inte räkna med att natten blir lika lugn som den som varit om än de långt in i hjärtat finns ett stort hopp. De återstår iaf att se hur de blir i slutändan.

Vi bjuder på en bild de sista vi gör ikväll, vi kan inte titta oss less! bilden är omgjord då inget är bestämt ännu.




1 kommentar:

madeleine sa...

Men så liten, suddig bild bara :/ Hoppas ni haft en underbar dag kramis från oss! Psst! Du måste kolla min blogg imorn, ska lägga upp en tävling då. Nellie skulle va dödligt söt i en sån ;)