fredag 12 november 2010

Kväll

De blev en trevlig kväll med god mat hos mam&pap Nellie hann med de mesta under tiden vi va där. Som vanligt gick hon direkt till mammas dockor och plockade fram dem och bar sen runt på dom, hon kommer och visar dem så stolt. De är underbart att se henne!

Väl hemma blev de välling och mys i soffan innan de va dags för sängen för hennes del, som vanligt somnade hon snällt. Spännande att se hur natten blir jag hoppas på lugn och stillsam

Vi har kikat på Idol mitt huvud är inte riktigt me förmodligen för att jag har haft mer ont i nacken än vanligt då brukar huvudet balla ur rätt fort. De är rätt skönt att ligga i soffan och mysa då.
Nu är de paus i Idol och jag passar på at läsa igenom skks nya regler en del förändringar inom våran ras och en hel del förändring överlag. De lär dröja innan man kommer överrens med upplägget men när man väl har gjort de tror jag de kommer bli bra.
Kikade även lite på nästa års utställningar finns tyvärr verkar många infalla knepigt i tid, ja de återstår att se hur många vi kommer oss iväg på. Förhoppningsvis ska ju Lexie ha valpar under själva utställnings säsongen vilket gör att de blir lugnt iaf för hennes del.

Snart dags för sängen tror faktiskt jag ska passa på att krypa ner tidigt i hopp om att slippa skallebanget!

Inga kommentarer: