onsdag 24 november 2010

Jag har blivit utmanad av http://emilieasplund.blogg.se/


Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.

Tacka och länka vidare till den du fick priset av

Skriva sju saker om dig själv

Skicka vidare awarden till sju st.


*Jag älskar att pyssla med allt från papper till hemmet.

*Jag hatar frukost de är dagens absolut jobbigaste punkt

*Tända ljus är bland de bästa jag vet, här tänds de ofta och mycket

*Julen är min favorit tid på året, bak mys och vara med nära och kära underbart!

*Mitt största intresse är mina djur, ute i kaninhuset eller ute och träna hunden där trivs jag

*Jag har få vänner men dom som finns runt mig står jag otroligt nära och dom älskar jag av hela mitt hjärta.

*Jag fullkomligen älskar mitt liv, jag har allt och lite till.


Jag utmanar

Nina

Amanda

Myddis

Frida

Sussie

Pia

Mamma






Inga kommentarer: