tisdag 9 november 2010

Kväll

Tänk att de är så lätt att glömma bort tiden när man håller på och pysslar. Men nu har jag iaf en början till Nellies adventskalender.
Har plockat ihop pysslet och packat väskan för imorrn nervositeten börjar göra sig påmind. Som de verkar får bara en person vara med vid sövning och uppvak, vilket innebär att jag blir där ensam. Men ensam är stark så de kommer gå bra, de måste gå bra.
Men de är aldrig att roligt att söva de små man känner sig maktlös.

De ser ut att bli busväder precis som vanligt då vi ska iväg de gör mig lite nervös då jag inte är helt tillfreds med dåligt före efter vägen.

Nu dags för duschen sen sängen de är sjåigt ikväll!


1 kommentar:

Linda sa...

Håller tummarna för er imorgon!! Jag kommer ihåg när jag sövdes för att operera öronen och det är inget läskigt minne så jag tror du kan vara lugn med att allt kommer gå bra. Vad jag har hört har dom jättefina små andningsmasker för småbarn numera och allt är väldigt barnvänligt :)