måndag 29 november 2010

Måndag

Förkylningen har även nått mig trodde faktiskt jag skulle klara mig men ikke.
Vi har haft en lugn förmidda tillsammans Rikard jobbar ju eftermiddag så han är hemma en bra stund på dagen, dock är jag inte så förtjust i dessa pass då de blir otroligt tomt på kvällen då han jobbar och Nellie sover.
Jag försöker para kanin där ute men de går lite si så där, ibland är dom lite för het på gröten helt enkelt. Ska snart pröva igen och hoppas på bättre lycka.

Funderar på om jag och Nellie ska baka lite i eftermiddag? Sirapskakor och lite sockerkaka kanske, nån kväll ska jag även ta tag i knäckbak. Har superfina formar till knäcken dom är verkligen superfina.

Ska även lura ner mamma på lite pyssel, jag har tur som har mamma som är lika pysslig som jag :)

Inga kommentarer: