fredag 5 november 2010

Fredag

Funderar och funderar är de ytterligare än öroninflammation eller bara en vanlig förkylning? Hade vi inte haft op tiden på ondsdag hade jag avvaktat men med risk för att de bryter ut och vi inte får operera på onsdag så ringer jag öron och hör vad dom säger.
Tänk så förbaskat dålig tajming de finns bara inte i min värld att hon inte ska få opereras på onsdag de får bara inte ske så vi får se vad öron säger.

I övrigt har de varit en lugn natt Nellie har varit vaken en gång då jag tog henne till våran säng men hon hade inte ork att hålla sig vaken utan somnade i min famn, fantastiska lilla tjej.
De krävs en del innan Nellie tappar orken att vara vaken, men de kan intäffa!

Dags att roa lillgumman hon är inte alls nöjd!


1 kommentar:

Malon sa...

Håller tummarna för er! Krama bruttan från mig..... Love you